Focus op klantenservice

Guardian Glass zal op Glasstec 2022 (Düsseldorf, 20-23 september) een duidelijke focus op klantenservice laten zien. Speerpunt hiervan is de aankondiging van nieuwe online innovaties.

Focus op klantenservice

Een nieuwe Resource Hub zal zowel klanten als de bredere glasgemeenschap een schat aan technische informatie bieden. Het zal ook een nieuwe Customer Service Portal bevatten om communicatie en processen te stroomlijnen - zodat klanten eenvoudig de beschikbaarheid van producten kunnen controleren, een bestelling kunnen plaatsen en leveringen via het portaal kunnen volgen - 24 uur per dag. Samen met de mogelijkheid om op elk gewenst moment contact op te nemen met Guardian met verzoeken en vragen.

Daarnaast zal de hub een nieuw online Training Center bevatten om klanten te helpen meer te leren over glas. Dit beschikt over een verscheidenheid aan interactieve tools en bronnen , waaronder op video gebaseerde tutorials, geaccrediteerde modules, live webinars en persoonlijke sessies die online zijn geboekt.

Een selectie van Guardian's innovatieve glasproducten van over de hele wereld zal ook te zien zijn. In Europa omvat dit SunGuard® eXtraSelective SNX 70, met een uitstekende zonwering en lichttransmissie van bijna 70%.