Hitachi Power Tools wordt de nieuwe shirtsponsor van FC Utrecht. Het Japanse bedrijf van elektrische gereedschappen heeft zich voor één seizoen aan de Utrechtse Eredivisionist verbonden. In de overeenkomst, die ingaat in het seizoen 2018/2019, is een optie voor twee extra jaargangen opgenomen. Op de rugzijde van het tricot van FC Utrecht prijkt overigens vanaf het nieuwe seizoen de naam HiKOKI. Dat is de naam waarin Hitachi Power Tools wereldwijd op 1 oktober verandert. “FC Utrecht zit vol ambitie en het is dan ook fantastisch dat wij zo’n grote, internationale speler als HiKOKI aan ons verbinden”, zegt Commercieel Directeur Martijn Standaart van FC Utrecht. Nobuhiro Tsukamoto, Managing Director van Hitachi Power Tools over de samenwerking met FC Utrecht: “Wij hebben voor FC Utrecht gekozen omdat dit een ambitieuze, goed georganiseerde en sympathieke club is in onze regio met een landelijke bekendheid.” De Nederlandse directeur van Hitachi Power Tools, Gert Lamberts, sluit zich hierbij aan en voegt toe dat het partnership een logische is als je kijkt naar de groeiambities van beide partijen.
Meer
-
Nieuwbouw met hoog afwerkingsniveau
De Hakron Groep is verhuisd naar haar nieuwe, duurzame kantoor en distributiecentrum aan de Wattstraat in Harderwijk. Na een aantal keren bijbouwen ... -
Nieuw plafond voor Rotterdam Ahoy
Rotterdam Ahoy is onlangs voor een groot deel voorzien van een nieuw plafondsysteem van maar liefst 17.000 m2 Het plafond van het nieuwe ... -
Krachtige software voor Gabriël
Schildersbedrijf Gabriël werkt al decennialang met de software van Softstar, die als zeer gebruiksvriendelijk wordt ervaren. ‘Wij kunnen lezen en ... -
Combinatie van PBM’s biedt beste bescherming
Lawaai, werken op hoogte, oogletsels, stof enz.: de arbeidsomstandigheden in de bouwsector zijn fysiek veeleisend en gaan gepaard met talrijke ...