Weer in de Tour

Weer in de Tour Vanwege de goede resultaten en reacties heeft Bostik besloten om het contract met de Tour de France verder uit te breiden tot 'official partner'. Hierdoor zal Bostik nog meer mogelijkheden krijgen op het gebied van customer intimacy, promotionele activiteiten en ook meer zichtbaar gaan worden in de Tour de France. De Tour de France is het 3e grootste sportevenement in de wereld en verenigt elke zomer zo’n 12 miljoen toeschouwers langs de wegen. De wielerwedstrijd wordt uitgezonden in meer dan 190 landen en genereert 3,5 miljard televisiecontacten en 2,8 miljoen online fans. Tijdens deze editie van de Tour de France zal het Bostik logo en/of de kenmerkende groene gekko onder meer terug te vinden zijn op de weg, op reclamewagens, op de reclameborden langs de wegen, op de racefietsen, in de vertrek- en aankomstdorpen en badges. Bostik verloot 10 unieke Bostik wielertenues en 1 originele Bostik tourbike www.bostik.nl/tourdefrance www.bostik.be/tourdefrance
Gepubliceerd op

Nieuwsbrief

SGAonline nieuwsbrief ontvangen?
Inschrijven

Delen