Consumentencampagne gelaagd glas

Onder de titel ‘Gelaagd glas: Welk voordeel voegt u toe aan uw isolatieglas?’ en de hashtag #glasvoordelen start Scheuten een mediacampagne om extra functionaliteiten van glas meer onder de aandacht van het algemene publiek te brengen, naast de al uitstekende isolatiefunctie. 
Consumentencampagne gelaagd glas
De focus ligt daarbij op het promoten van vier voordelen van gelaagd glas op het gebied van geluidswering, inbraakwerendheid, letselveiligheid en UV-bescherming. Dit gebeurt onder meer via een voorlichtingsanimatie, die gericht is op eindgebruikers in de private sector.
Raymond Poulssen, verantwoordelijk voor de Marketing & Communicatie bij Scheuten licht de mediacampagne toe: “Deze campagne, waarvan een voorlichtingsvideo het belangrijkste bestanddeel vormt, wordt ondersteund met materiaal dat we al een tijd beschikbaar hebben voor eindgebruikers op het gebied van glasfunctionaliteiten en hun voordelen. Deze hulpmiddelen maken de bekendheid en keuze voor deze voordelen een stuk gemakkelijker bij de consument, die daar doorgaans helemaal niet over nadenkt en vaak ook niet toe wordt aangezet of over die keuze geïnformeerd wordt.”