Investeren in tevreden klanten

Guido van der Horst gaat bij Become-IT aan de slag als ‘Support Consultant’. Zo blijft Become-IT investeren in een persoonlijke en professionele aanpak richting de klant, met als doel tevreden klanten.
Investeren in tevreden klantenGuido zal vooral bezig zijn met het ondersteunen van klanten bij het werken met Suite MKB bedrijfssoftware. Zowel telefonisch als via Teams of Teamviewer gaat hij klanten helpen. Met zijn ervaring op een supportafdeling en drive om klanten te helpen is Guido een welkome aanvulling in het team. Het doel van Guido is om op korte termijn alle instellingen en mogelijkheden van de Suite goed te leren kennen. Door het vele contact met klanten en goed te luisteren naar de wensen en werkwijze hoopt hij zijn branchekennis te vergroten. Samen met de andere consultants (Anton, Jesse, Leo en Rian) vormt Guido een dreamteam van verkoop tot implementatie en nazorg. Ze staan elke werkdag klaar voor geïnteresseerden en helpen klanten bij alle vragen die spelen.