Parkside lanceert campagne met Arnold Schwarzenegger

Parkside lanceert campagne met Arnold Schwarzenegger

Arnold Schwarzenegger is het nieuwe gezicht van gereedschapsmerk Parkside. Met de woorden "Je kunt het!" motiveert hij consumenten door in de nieuwe Parkside-commercial op TV en via sociale media te delen hoe hij zelf succesvol is geworden.

Parkside lanceert campagne met Arnold Schwarzenegger

Kijkers zien legendarische momenten uit zijn carrière die zich afspelen in de Parkside doe-het-zelf-wereld. Arnold Schwarzenegger identificeert zich met het merk. Hij inspireert consumenten om het heft in eigen handen te nemen en begeleidt ze op de weg naar succes. Dit met een flinke dosis humor en zelfspot.
Arnold Schwarzenegger is geen onbekende op het gebied van gereedschap. Hij werkte vroeger als metselaar en is een ontwerper. Hij benadrukt: "‘Je kunt het!' - dat is precies mijn houding. Je moet in jezelf geloven, daarom ben ik een Parksider."

Schwarzenegger en Parkside

Schwarzenegger en Parkside vormen een krachtige match. Erik van den Hoogen, inkoopdirecteur bij Lidl Nederland: "Met Arnold Schwarzenegger hebben we iemand in huis gehaald die veel van onze waarden belichaamt. Parkside staat voor het zelf aanpakken van klussen. We willen mensen het vertrouwen geven dat ze het kunnen. Arnold Schwarzenegger is een doener, hij is authentiek, vastberaden en nuchter. We zijn er trots op dat hij nu deel uitmaakt van het team."
Doe-het-zelf voor iedereen – dat is waar het bij Parkside om draait. Het merk is speciaal gericht op iedereen die graag repareert, bouwt en tuiniert – gewoon de handen uit de mouwen steekt. Het gehele assortiment met gereedschap, tuingereedschap en accessoires is verkrijgbaar bij Lidl.