Persoonlijke glas-assistent

02-12-2021
Scheuten Glassist is een online klantenplatform, waarin klanten actueel, direct en
Scheuten Glassist is een online klantenplatform, waarin klanten actueel, direct en

Scheuten Glassist is een online klantenplatform, waarin klanten actueel, direct en
Scheuten Glassist is een online klantenplatform, waarin klanten actueel, direct en

Scheuten Glassist is een online klantenplatform, waarin klanten actueel, direct en eenvoudig 24/7 al hun zaken met Scheuten terugvinden.

Glassist – een samentrekking van Glas en assist – biedt op een gebruikersvriendelijke manier en in een oogopslag een compleet overzicht van bijvoorbeeld bestellingen, facturen en emballage en is toegankelijk op alle online apparaten (pc/laptop, tablet en/of smartphone).

Marco van de Weem, Directeur Isolatieglas bij Scheuten: ‘Met Scheuten Glassist zetten we weer een stap voorwaarts en sluiten we volledig aan op de huidige tijd, waarin tijd besparen en 24/7 inzicht en controle hebben vanzelfsprekend geworden is. Met Glassist maken we het onze klanten gemakkelijk. Het is letterlijk hun persoonlijke Scheuten glas assistent, waarin ze actueel alle relevante documenten kunnen terugvinden. Eenvoudig te filteren, bijvoorbeeld op datum, referentienummer enz. en dat op ieder moment van de dag, ’s avonds of in het weekend. Ook zelf even de leverdatum van een bestelling wijzigen of een reclamatie indienen kan nu gemakkelijk via Glassist.’